کاهش شکایات از شرکت مخابرات ایران در سامانه ۱۹۵
ارتباط فردا: مهدی قلیچخانی با اشاره به کاهش حدود ۱۸ درصدی تعداد شکایات از این شرکت افزود: در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲، ۸۳ هزار و ۳۵۲ شکایات در سامانه ۱۹۵ از شرکت مخابرات ایران ثبت شده بود که این تعداد در ۹ ماهه سال جاری به ۶۸ هزار و ۴۸۱ شکایت رسیده است و میانگین […]
اتصال؛ اولویت شرکت مخابرات در طرح فیبر نوری
ارتباط فردا: داوود زارعیان – معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران در همایش رونمایی از طرح هزار تار(توسعه فیبرنوری) اظهار کرد: این طرح در ظاهر ممکن است دشوار باشد اما در مخابرات از این نوع طرحها زیاد انجام شده و به موفقیت رسیده است. وی افزود: ما در سال ۱۳۷۶ طرح نامبرینگ را […]
برنامهریزی برای اتصال هزار تار فیبرنوری در روز طی ۱۶ ماه
ارتباط فردا: علی ملک جعفریان – مدیر شرکت مخابرات استان تهران در همایش رونمایی از طرح هزار تار (توسعه فیبرنوری)، اظهار کرد: با توجه به رویکرد مدیرعامل جدید که توجه به اتصال است و ظرفیتهای موجود اتصال خود را مبتنی بر فیبرنوری دنبال میکنیم. وی افزود: با بررسی سایر کشورها ظرفیت اتصال هزار تار در […]
Thursday, 4 September , 2025