پنجره ملی خدمات دولت هوشمند
-
اقتصادی > ارتباطات و فناوری اطلاعات
هوشمندسازی خدمات؛ راهی برای توسعه عدالت اجتماعی
به گزارش ایسنا، دولت هوشمند از جمله مهمترین پروژههای ارتباطی بود که سازمانهای بسیاری با راهاندازی آن در سه سال…
بیشتر بخوانید » -
اقتصادی > ارتباطات و فناوری اطلاعات
۵۶ درصد از خدمات دستگاه ها به صورت الکترونیکی در دسترس مردم قرار دارد
ارتباط فردا: جواد موحود- معاون توسعه زیرساخت دولت هوشمند سازمان فناوری اطلاعات- اظهار کرد: تاکنون ۵۶ درصد از خدمات دستگاه…
بیشتر بخوانید » -
اقتصادی > ارتباطات و فناوری اطلاعات
پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به ۶۰ میلیون کاربر رسید
ارتباط فردا: کاربران پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، که از آن به عنوان یکی از ارکان اساسی دولت دیجیتال یاد…
بیشتر بخوانید » -
اقتصادی > ارتباطات و فناوری اطلاعات
از اتصال به اینترنت پرسرعت تا افزایش کاربران پیام رسان های داخلی
ارتباط فردا: با شروع ایام الله دهه فجر هر سال پیشرفت ها، دستاوردها و مهم ترین اقدامات وزارتخانه ها از…
بیشتر بخوانید » -
اقتصادی > ارتباطات و فناوری اطلاعات
تعداد کاربران پنجره ملی دولت هوشمند از ۵۷ میلیون نفر عبور کرد
ارتباط فردا: چندی پیش بود که آئین نامه اجرایی بند ج ماده ۱۰۷ قانون هفتم برنامه پیشرفت در راستای هوشمندسازی خدمات…
بیشتر بخوانید » -
اقتصادی > ارتباطات و فناوری اطلاعات
آئین نامه اجرایی هوشمندسازی خدمات دولت ابلاغ شد
ارتباط فردا: براساس این آئیننامه دستگاههای اجرایی مکلف هستند سالی ۲۰ درصد خدمات خود را هوشمند کنند به طوریکه تا…
بیشتر بخوانید » -
اقتصادی > ارتباطات و فناوری اطلاعات
چند میلیون نفر از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند استفاده کردهاند؟
ارتباط فردا: فناوری اطلاعات طی سالیان گذشته در دنیا و به تبع آن در کشور ما، نقشی بیبدیل و انکارناپذیری…
بیشتر بخوانید »